9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler gününüz kutlu olsun...












































Seni seviyorum ANNE

Bugün bir çiçek al eline
Git sevgi dolu annene ,
Çiçek alamıyorsan eğer
Bir öpücük yeter annene,
Ve en güzel şeydir
O pamuk ellerini öpmek...
En güzel sözdür ona
Seni seviyorum ANNE...

Arzu Soydan

Anneler başımızın tacı,hayattayken kıymetlerini bilelim.Onlar senede bir gün sevgimizi göstereceğimiz insanlar değiller.Onlara her zaman sevgimizi gösterelim.Hayır dualarını alalım.Sevildiklerini her zaman hissettirelim.Çünkü onlar sırtımızda da taşısak haklarını ödeyemeyeceğimiz değerli insanlar...Gençken nasıl kıymetlerini biliyorsak yaşlandıklarında da yanlarında olmaya çalışalım.Onların özellikle o zamanlarda bizlere ve sevgimize ihtiyaçları var...Çünkü bizler ne kadar büyürsek büyüyelim ,onların gözünde hala küçük çocuklarıyız...

ANNECİĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUM.İYİ Kİ BENİM ANNEMSİN.İYİ Kİ VARSIN.BAŞTA KANATSIZ MELEĞİM ANNEMİN, TÜM ANNELERİN VE ANNE ADAYLARININ ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.HERKESE SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok: