17 Ocak 2012 Salı

Tığ işi Kırmızı Patiğin ,BİRLEŞTİRMESİNİN Yapılışı...

Herkese iyi geceler dilerim.Patiğimizin birleştirme işlemini yaptım.Resimlemek de bayağı uğraştırdı.Ancak ekleyebiliyorum.Tavan kısmının sayılarını yazıyorum.Açık renkli olanı sayıp, aynı şekilde ekledim.Ben kendi yaptığımın sayılarını biraz fazla yaptım.Kırmızı patik ayağımı sıkıyordu son zamanlarda ayaklarımda şişlik var.Bu yüzden sizde sayılarda oynama yapabilirsiniz.Birde benim ayaklarım da büyük biraz :P 39 numara,kırmızı patik 37-38 numara için uygundur.Eğer ayağınız büyükse etraf kısmınının ve tavan kısmının sıra sayılarını arttırabilirsiniz.


Arttırmaları V şeklinde gösteriyorum.(aynı deliğe iki defa sık iğne yapıyoruz)

İlk olarak 20 zincir yapalım. 18.zincire 2 tane sık iğne yapıp,ilk zincire kadar sık iğne yapalım.İlk zincirin içine, 3 sık iğne yapalım.Daha sonra sık iğneleri işliyoruz.18.zincire (2 sık iğne yaptığımız yere )bir sık iğne daha yapalım.

2.sıra : VV yapalım.sık iğnelere devam edelim.(Arttırmalardan sonra toplam 16 sık iğne olacak.)16 sık iğne,VVV,16 sık iğne,V
3.sıra:1 sık iğne,V,1 sık iğne,V,16 sık iğne,V,2 sık iğne,V,1 sık iğne,V,16 sık iğne,V,2 sıkiğne


4.sıra:V,3 sıkiğne,V,16 sık iğne,V,3 sıkiğne ,V,3 sık iğne,V 16 sık iğne,V,4 sık iğne
5.sıra:V,4sık iğne,V,16 sık iğne,V,5 sık iğne,V, 4 sık iğne,V,16 sık iğne,V,6 sık iğne,
6.sıra:V,,5 sık iğne,V,16 sık iğne,V,6 sık iğne,V,6 sık iğne,V,16 sık iğne,V,7 sık iğne,
7.sıra:V,8 sık iğne,V,16 sık iğne,V ,8 sık iğne,V,7 sık iğne,V,16 sık iğne,V,9 sık iğne
8.sıra:V,,8 sık iğne,V,16 sık iğne,V,9 sık iğne,V,9 sık iğne,V,16 sık iğne,V,10 sık iğne
9.sıra:V,10 sık iğne,V,16 sık iğne,V,11 sık iğne,V,10 sık iğne,V,16 sık iğne,V,12 sık iğne
10.sıra:V,11 sık iğne,V,16 sık iğne,V,12 sık iğne,V,12 sık iğne,V,16 sık iğne,V,14 sık iğne.

Sayılar değişebiliyor, endişe etmeyiniz...Yarından itibaren patiğimizin  biye ve  süslemelerini yapıp,ekleyeceğim.Takip etmeye devam edin...

Sormak istediğiniz yerler olursa ,sorabilirsiniz.Yolu sayfamdan geçen herkese sevgilerimle...












8 yorum:

narin dedi ki...

arzuu ellerine sağlık senin tariflerin hepsini deneyecem tek tek açıklaman çok güzel şimdiden çooook teşekkürler sen harikasın

Marifetane hobi dedi ki...

Ellerine sağlık bitanem..seni epeyce uğraştırdık anlatım için Allah razı olsun..

Nergiz GP dedi ki...

Merhaba, çok güzel yapmış ve açıklamışsınız elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler.
Ben de el işlerini çok seviyorum. Bloğunuzu çok beğendim. Zevkle izlemeye aldım. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, sevgiler.

yaseminlerim dedi ki...

Arzucugum canim basiniz sagolsun.
Allah rahmet eylesin ,sevdilerine ailesine allah sabirlar versin bugun cok uzucu bir bugun gecirdik .
kendine iyi bak canim dualarim seninle sevgilermi birakitm:))

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

elıne sağlık çok şık patık

hobivakti dedi ki...

Patik çok güzel görünüyor. Ayakları sıcacık tutar ne güzel. :)

Detaylı ve fotoğraflı anlatım eminim bir çok kişinin işine yarayacak.

Ellerine sağlık.

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuş

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.çok sağolun.