16 Ocak 2012 Pazartesi

Tığ İşi Kırmızı Patiğin TAVAN Kısmının Yapılışı...

Herkese iyi geceler diliyorum.Patiğin üst yani tavan kısmını az önce bitirdim.Sizlerin daha iyi görebilmesi için açık renkle işledim.Ben henüz siyahla yapamadım o yüzden sizler de beni bekleyeceksiniz.Sayıları tam olarak yazamıyorum şu an ,çünkü yapan kişi de tam bir sayıya bağlı kalmamış; sayılar değişebiliyor.Yarına inşallah benim yaptığım sayıları yazmaya çalışacağım.Şu an sadece yakından çektiğim resimleri ekliyorum.Başlangıç sayılarını yazdım.Usta olanlar resimlerede bakıp yapabilir diye düşünüyorum.10 sıradan oluşuyor.Ayağınız büyükse eğer etraf kısmında veya tavan kısmında sıra sayısını arttırabilirsiniz...

Herkese sağlıklı









,mutlu ,bol kazançlı,kazasız belasız bir hafta geçirmelerini diliyorum.Sevgilerimle...

2 yorum:

figen abla dedi ki...

ne güzel anlatmışsın..teşekkürler cankız :)

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Sağol ablacım.Hepsi sizler için.teşekkür ediyorum.sevgilerimle...