4 Şubat 2012 Cumartesi

Örgü bereler...

Gününüz aydın olsun,güzel ve  keyifli  bir hafta sonu geçirmenizi  diliyorum.Bu bereleri annemlerdeyken ördüm.Beyaz  ve kırmızı olanın  modelini  Sevgili Yaseminlerim Fatma Ablamın sayfasında görmüştüm.Kendisinden yapılışını  yazmasını istemiştim ,sağolsun beni kırmayıp yazmış ancak resimli olursa daha iyi yaparım diyerekten şöyle nete de baktım.Bende yapan bazı arkadaşların sayfasından baktım ;BURADAN  BURADAN ve  BURADAN   bakarak yapabilirsiniz.Derya Baykal'ın sitesinde Nimet Güngör beresi olarak geçiyor.Paylaşımda bulundukları  için arkadaşların hepsine ayrı ayrı teşekkürler....Bu arada beyaz  renkli  bereyi  amcamın torunu için  ördüm.Kırmızı bana ait değil;annemin komşusu , bir arkadaşından bana nasıl örüldüğünü sormak için getirmişti o da kendi kızı için örecekmiş.Bende  resmini çekeyim dedim.Çok basit bir model yapmak isteyenlere tavsiye ederim.Ben kendi kızıma siyah iple yaptım tatile girmeden bir gün önce.Sonra resmini çekip buraya ekleyeceğim.




Bu da kızıma yaptığım bere; gece çektiğim için pek güzel çıkmadı ama neyse...



Eee kızıma yapıp ta ,oğluma yapmamak olmazdı,bir tane de büyük oğluma öreyim dedim.Ona da batik ipten  bu bereyi ördüm.İpim Alize Burcum batik ip,şiş numarası 5 numara.105  ilmekle başlayıp,iki düz ,iki ters ördüm.Kesmelere gelince beşe ayırdım ve iki sırada bir beşer tane kestim.Son sıralarda her sırada kestim.kalan ilmekleri büzüp diktim.Yumuşacık,  çok güzel bir bere oldu.Aynısından şimdi de küçük oğluma örüyorum.Son üç gündür çok rahatsızım ,çok kötü grip oldum,bitince onuda buraya eklerim inşallah...Sevgilerimle...




Bu da küçük oğlumun beresi...

10 yorum:

Noblesse dedi ki...

Arzucum ellerine sağlık, çok hoş olmuş.

maria dedi ki...

cok guzel bere

mari




bebek nasilsin????

yaseminlerim dedi ki...

Elerine emegine saglik arzucugum cocuklari asla yerindirmemek cok guzel bende hep aynisini yaparim , simdi bir de gelinim cikti kiz uzakya geline ormeye balsadim eee oda kizim benim .kizin da oglunda gule gule guzel giunlerde giysin canim hayyrili bir hafta sonu gecirmenizi dilerim sevgiler:))

Quinha dedi ki...

Olá amiga!
Teus gorrinhos são lindos e devem ser bemquentinhos,parabens!
Beijos da Quinha

Nergiz GP dedi ki...

Ben de kızıma tatilde haroşa örgüyü öğrettim. Şimdi saç bantı yapıyor. Bu bereyi de çok beğendim deneyelim bakalım inşallah yapabilir. Fikir için teşekkür ederim.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

ARKADAŞIM BERELER SÜPER OLMUŞ TAM BERE TAKMANIN ZAMANI KIZIN VE OGLUN SOGUK GÜNLERDE HAVA HAVA ATA ATA GİYSİN ELLERİNE SAGLIK CANIM

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Noblessecim, çok teşekkürler canım :).


Draga Mari,multumesc :)

Fatma Ablacım,çok teşekkür ederim.Gelinin de senin kızın sayılır.İyi yapıyorsun ayrım yapmaman çok güzel.Ellerine sağlık olsun ablam.


Quinha,Muito obrigado meu amigo.

Nergizcim, rica ederim beğenmene sevindim arkadaşım.İnşallah kızın becerip, yapabilir canım.

Safiye Ablacım, çok teşekkür ediyorum.

Carpet Cleaning Melbourne dedi ki...

I like my baby wear knitted cap. Very nice..

Adsız dedi ki...

beyaz berenin yapılışını yazar mısınız acaba lütfenn çok beğendim yeni yeni öğreniyorum :(

Arzu'nun hobileri dedi ki...

svcaybr arkadaşım, yazımda yapabileceğin adresleri link olarak verdim onlardan bakıp yapabilirsin canım.