26 Mart 2013 Salı

Makosen tarzı, tığ işi bebek patiği...











Merhabalar,herkese  hayırlı geceler diliyorum.Bu patik modelini çok beğeniyordum.Geçen sene yine bu zamanlarda  taban kısımlarını yapmıştım.Ama araya ne iş girdiyse öylece bırakmıştım.Bir kaç gün önce çok sevgili arkadaşım  HATİCE nin sayfasında görünce  bende devam edeyim dedim.Henüz bir tekini yaptım.Diğerini de en kısa zamanda bitiririm inşallah.Ben şemaya göre yapmadım.Kendi kafama göre  yaptım.Üst kısmın aparatını öylece koydum henüz dikilmemiş hali resimdekiler..Bunun için çıtçıt kullanacağım.Düğmede kullanılabilir yada cırt cırt...Tıpkı ayakkabı gibi oluyor ve çok güzel duruyor o tombiş ayakcıklarda...Resimler akşam çekildiği için çok güzel çıkmadılar ama yinede eklemek istedim.  Herkese  sevgilerimle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten cok guzel,ama daha aciklamali sekilde yaparsaniz sevinirim, ozelliklede tabanin Simdiden tesekkur ederim.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

tabanını şemadan bakıp yapmıştım arkadaşım.bulursam buraya eklerim inşallah...